ჩემს შესახებ

სახელი                               ციური

გვარი                                 ინასარიძე

დაბადების თარიღი       28. 04.1957 წ.

მისამართი                        შიდა ქართლი, ხაშური გრ.კიკნაძის 25,

ტელეფონი                        599 90 10 76

ელ.ფოსტა                         tsiuriinasari@gmail.com





სამუშაო ადგილი           ხაშურის  მე–7   საჯარო სკოლა, მათემატიკა–ფიზიკის
                                                               და ისტ–ის
                                                          მასწავლებელი  1991 წლიდან.

                                         ( სერთიფიცირებული, სქემაში ჩართული).

განათლება                     1.  საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი,
                                             კავშირგაბმულობის ფაკულტეტი.



                                         2. ცხინვალის სახელმწიფო უნივერსიტეტი                                    
                                            ზუსტი და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი



ტრენინგები:
                           2013 წელი
 მასწავლებელთა პროფესიული დახელოვნების ცენტრის
           მიერ ორგანიზებული ტრენინგები
                                                         1. " ვიდეო,როგორც სასწავლო რესურსი";

                                                          2. "Edmodo- ვირტუალური საკლასო ოთახი";

                                                          3.  " მათემატიკის საწავლების მეთოდიკა და მეთოდური                                                                    შინაარსის   ამოცანები";

                                                         4.  ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების                                                                              გამოყენება   მათემატიკის გაკვეთილზე";

                                                         5.   საერთაშორისო პროექტები";

                                                         6.  "ინტელის ძირითადი
                                                                      კურსი–პროექტებით სწავლება".





                               
                               








No comments:

Post a Comment